
+ 48 696 088 990 | pon. - pt. 9:00 - 17:00
+ 48 696 088 990 | pon. - pt. 9:00 - 17:00
Winiarnia nad Morzem Czarnym
Winiarnia Chateau Purcari znajduje się w wiosce o nazwie Purcari leżącej w dolinie Dniestru, nieco ponad 30 kilometrów od Morza Czarnego. Tradycja wytwarzania wina w tym miejscu sięga czasów starożytnych, natomiast w firmie Purcari – roku 1827. Marka ta może pochwalić się wieloma naprawdę prestiżowymi wyróżnieniami. Pierwszy złoty medal zdobyła w roku 1848 na lokalnej wystawie agroturystycznej, lecz największy sukces przyniosła jej wygrana złotego medalu w 1878 roku w Paryżu na międzynarodowej wystawie. W czasach współczesnych jest równie często nagradzana: od roku 2004 zgromadziła już ponad 40 medali i nagród najwyższej rangi, w tym Grand Prix Prezydenta Mołdawii w roku 2008.
Najwyższe standardy produkcji
Owoce, które tworzą wino były zbierane i selekcjonowane ręcznie. Trunek powstał za pomocą tradycyjnych metod winifikacji, a następnie umieszczony w beczkach z dębu francuskiego
Czerwone, wytrawne, o aromacie czekolady i śliwki
Wino zostało wyprodukowane w 100 % z lokalnego szczepu Rara Negra. Ma rubinową barwę z intensywnymi granatowymi refleksami. W nosie łączą się ze sobą aromaty czerwonych owoców malin, wiśni i truskawek z nutami czekolady i śliwki. W ustach intensywny posmak suszonych owoców i wanilii przechodzi gładko w delikatne nuty dębu. Aksamitna konsystencja pieści podniebienie, a idealna równowaga smaku sprawia, że jest łatwe i przyjemne w odbiorze.
Dla miłośników mięsnych potraw
Doskonale łączy się z daniami na bazie wyrazistych i aromatycznych mięs, np. z soczystym pieczonym sznyclem z dodatkiem szpinaku smażonego na maśle z masłem lub stekiem wieprzowym w towarzystwie sosu czekoladowego. Równie dobrze posmakuje z daniami z grilla: karkówką w marynacie z czerwonym pieprzem, a nawet grillowanymi kotlecikami jagnięcymi w mięcie i oregano. Serwować w temperaturze 18⁰C.
Charakterystyczny design marki
Wino zamknięto w butelce o unikalnym i charakterystycznym dla marki designie. Ciemne szkło i delikatnie pękaty kształt skomponowany został z prostym, czarnym kapturem na szyjce oraz minimalistyczną prostokątną etykietą. Na białym tle etykiety widnieje nazwa marki wraz z logotypem, który przedstawia posiadłość Purcari, poniżej rok „1827”, czyli datę kiedy Purcari została oficjalnym producentem wina, nazwę trunku oraz kilka szczegółów na jego temat. Czarno-biała kolorystyka i nieskomplikowana czcionka to wyraz elegancji i stanowczości.
Opis
Specyficzne kody
Nikt jeszcze nie ocenił tego produktu - bądź pierwszy!