Sklep przeznaczony dla osób pełnoletnich. Musisz mieć minimum 18 lat.
Czy jesteś osobą pełnoletnią?
×
Wywiad z Prezes Spółki Dobre Wino,  Panią Alicją Radziejewską

Wywiad z Prezes Spółki Dobre Wino, Panią Alicją Radziejewską

KJ: Dzień dobry, spotykamy się dziś z Panią Prezes sklepu www dobrewino.pl p. Alicją Radziejewską po XXV Międzynarodowych Targach Specjału, gdzie produkt Kazbek Peak Kindzmarauli sprzedawany w sklepie dobrewino.pl został doceniony i nagrodzony Złotym Medalem czego bardzo gratuluję. Czy może Pani powiedzieć nam na czym polega sukces sprzedażowy sklepu dobrewino.pl? Jaka jest jego historia i co cieszy się największym uznaniem wśród klientów?

 

AR. Dziękuję za docenienie i słowa uznania dotyczące sklepu dobrewino.pl Jest moją i moich współpracowników największa dumą, ze sklep dobrewino.pl zdobywa stale poszerzającą się listę  wiernych i stałych klientów. Od tego, w jaki sposób nasz Klient zostanie potraktowany, zależy, czy zostanie z nami lub zarekomenduje nasz sklep i produkt swoim znajomym. Dzięki bezpośredniemu kontaktowi z klientem - mamy również najlepszą wiedzę o jego potrzebach czy zmianach, jakie warto zasugerować przy rozwoju produktu. Wśród wiernych Klientów naszego sklepu mamy absolutnych znawców jakości win, ale również mamy cudownych Klientów, którzy dopiero wchodzą w ten świat. Dla Każdego Klienta jesteśmy otwarci, bardzo ich szanujemy, doradzamy i w sposób wyjątkowy zależy nam by czuli się otuleni wyjątkową opieką. Sklep z winem www.dobrewino.pl powstał 4 lata temu i stale pod względem zmieniającego się rynku i zauważalnych potrzeb klientów ulega metamorfozom. W przyszłym, 2023 roku szykujemy sporą niespodziankę dla naszych Klientów…

 

KJ: Czy faktycznie przywiązuje Pani,  aż tak dużą wagę do obsługi klienta?

 

AR: Zgodzę się z stwierdzeniem, że każdy ma wypracowane swoje własne i sprawdzone sposoby na obsługę klienta. Przede wszystkim, osoba, zwracająca się do nas, powinna poczuć, że temat z jakim się zwróciła został wyczerpany, a człowiek, który siedzi po drugiej stronie monitora czy słuchawki, zrobił dosłownie wszystko, aby rozwiązać jego problem czy rozwiać wątpliwości. Dzięki temu nie tylko nasze wsparcie zostanie zapamiętane jako naprawdę pomocne, ale też istnieje duża szansa, że nasz sklep dobrewino.pl zostanie polecony kolejnym osobom.

 

KJ: A jakby mogła Pani użyć tylko 5 stwierdzeń dotyczących cech osób, pracujących w sklepie dobrewino.pl to jakie by one były?

 

AR: Cierpliwość, nieszablonowość, otwartość na rozwiązania, dokładność i dbałość o satysfakcję Klienta.

 

Podkreślę, że na każdy problem reagujemy szybko, starając się znaleźć jak najlepsze rozwiązanie w danej sytuacji. Nasze Biuro Obsługi pracuje w tygodniu w godzinach 9-17 - dzięki temu, w przypadku większych problemów, możemy działać natychmiast. Zawsze warto postawić się po stronie klienta -  każdy ma prawo do zadawania pytań i niewiedzy na temat nowego wina, sposobu jego serwowania.

 

KJ: Widzę, ze jest Pani osobą wyjątkowo serdeczną i nastawioną pro kliencko…

 

AR: Tak. Cała moja kariera zawodowa, pokazała mi, że podejście do klienta - bez względu na branżę -  jest najistotniejszym elementem, zaś moja cecha osobowościowa jaką jest otwartość i serdeczność do ludzi tylko w tym pomaga. Mamy wypracowane standardy obsługi klienta i u nas naprawdę stwierdzenie, że zadowolenie Klienta jest najważniejsze, nie jest sztampowe. Biorąc pod uwagę dwa główne filary: że mamy wyśmienite wina różnych półek cenowych oraz że cały zespół pracowników jest nastawiony pro kliencko, sukces jest tym bardziej prawdopodobny. Uważam, że każda relacja - również biznesowa - powinna opierać się na partnerstwie, wzajemnym szacunku i spełnianiu potrzeb. Jeżeli działa to w dwie strony, wówczas mamy maksymalne prawdopodobieństwo, że wypracowaliśmy kompromis, który zadowoli każdego.

 

KJ: W jaki sposób utrzymać wysoki poziom satysfakcji klienta?  

 

AR: Klient musi wiedzieć, że może na ciebie liczyć. Nie zawsze uda się coś dla niego zrobić od razu, bo każdy ma jakiś plan dnia przed sobą. Ważne jest jednak to, że jeżeli powiemy Klientowi, że coś dla niego zrobimy, to musimy do niego z tym wrócić. Moim zdaniem w biznesie, nie tylko dotyczącym win, sprawdza się każdy punkt widzenia, który jest skoncentrowany na potrzebach klienta.

 

KJ: Jakie wina w ofercie dobrewino.pl cieszą się największym zainteresowaniem?

Jest wiele takich pozycji w naszym sklepie www.dobrewino.pl ale jeśli mam wymienić tylko kilka to m. in. Byłyby to

Kazbek Peak Red Semi Sweet – to wino półsłodkie o pięknym purpurowym kolorze, aksamitnej konsystencji i słodkim bukiecie świeżych owoców truskawek, wiśni i jeżyn. Wyraźna słodycz pozostawia posmak na długo po  degustacji.

 

Alto Barrica Gran Reserva – przed butelkowaniem leżakuje co najmniej 36 miesięcy w dębowych beczkach. Ma piękną rubinową barwę z fioletowymi refleksami. W smaku dominują owoce wiśni, jeżyn i malin z nutami czekolady i tostów.

Pena Tejo Gran Reserva  - wino dojrzewa co najmniej 9 -12 miesięcy w dębowych beczkach. Ma rubinową barwę o bursztynowych refleksach jego aromat to dojrzałe czerwone owoce z nutami czekolady i akcentami tostów

KJ: W jaki sposób należy przechowywać wino, aby jak najdłużej zachowało swoje walory?

 

AR: Wino powinno się przechowywać na leżąco i najlepiej w temperaturze około 11-17 stopni. Nie mniej, bo się wytrąca cukier. W zaciemnionym lub zupełnie ciemnym pomieszczeniu. Wino narażone na zbyt duże nasłonecznienie traci swój kolor i starzeje się szybciej.

 

KJ: Czy to, w jaki sposób podajemy i pijemy wino ma znaczenie?

 

AR: Tak. Wino powinno się pić w małych ilościach. Powinno się je lać na dnie kieliszka, dlatego że wtedy oddycha, nabiera swojego bukietu i można z niego więcej wydobyć. Lepiej nalewać częściej w małych ilościach, niż tak jak jest to w Polsce przyjęte, do połowy czy nawet do końca kieliszka. Również szkło ma znaczenie, ponieważ dobrze dobrane, pozwala winu pokazać nam całe swoje piękno, czyli kolor, aromat i ładnie może się rozlewać po ściankach. Jeśli mamy słabe szkło, grube, nieprzeźroczyste, to przyjemność picia będzie mniejsza.

 

KJ: Jak duże znaczenie ma według pani opakowanie? Czy wino, aby było dobre, musi być w butelce z drewnianym korkiem?

 

 

AR: To są przesądy. Prawdziwym korkiem warto zamykać wina, których żywotność przekracza siedem, czy dziesięć lat. Wina, które pije się w ciągu następnego roku po winifikacji, mogą być zamykane korkiem plastikowym, lub zakrętką i nie wpływa to w najmniejszym stopniu na ich smak. Mamy w swojej ofercie wina z wszystkimi rodzajami zamknięć. Tak więc ani karton, ani nakrętka nie oznacza, że Klient ma do czynienia z winem gorszej lub lepszej jakości

 

 

KJ: Z innej beczki...Chciałam zapytać, co Panią zawodowo motywuje?

 

AR: Uwielbiam czytać maile od Klientów o wyśmienitym czasie realizacji zamówienia (SLA musi być w dzisiejszych czasach na najwyższym poziomie) o okazywaniu doradztwa i wsparcia. Wraz z podziękowaniami za obsługę wracają do mnie pozytywne recenzje, które tylko potwierdzają, że moje i całego mojego zespołu starania mają sens. Ale pragnę powiedzieć, że mam i drugi rodzaj uwielbianych feeadbacków – tych mniej pochwalnych, gdzie nasi Klienci dzielą się swymi uwagami, na temat rzeczy nad którymi musimy się pochylić i je naprawić. To niesłychanie ważne, aby zapoznawać się z takimi treściami, sprawdzać i wdrażać rozwiązania, które jeszcze bardziej będą ułatwiać Klientom ich decyzje zakupowe. Takie tematy mają swoją walencję. Klienta zawsze słucham z największą atencją. Daje to też silnego kopa motywacyjnego.

 

KJ: A czy wchodzicie w nowoczesne trendy takie jak kanały w mediach społecznościowych? Jeśli tak, to czy robicie jakieś akcje promocyjne?

 

AR: Dziękuję za to pytanie. Tak, jak najbardziej widzę coraz istotniejszy trend interakcji z Klientami poprzez SM. Drogę komunikacji z naszymi obecnymi i przyszłymi klientami wdrażamy i w tych kanałach – w szczególności przez Instagram – i realizujemy je z pogodną wrażliwością – wierząc, ze rezygnujący nigdy nie zwyciężają!

 

Obecnie mamy najgorętszy sezon sprzedażowy. Osoby fizyczne (B2C), jak i segment (B2B) dokonują u nas zakupów win jako prezenty bożonarodzeniowe dla swoich pracowników, jak i dla swoich Klientów. Wysyłamy w ich imieniu przepięknie i świątecznie zapakowane paczki, bądź zbiorczo na adres firmy, które następnie są przekazywane Klientom docelowym przez samych pracowników danej organizacji. Oferta dotycząca dedykowanych win została – jak co roku – przygotowana przez najlepszych w kraju somellierów. Zapraszam gorąco do kontaktu na adres: m.wójcik@dobrewino.pl Będzie mi szalenie miło, gdy to my będziemy mogli obsłużyć Klientów w tym obszarze.

 

Co napawa mnie najprawdziwszą dumą to fakt, że w naszym sklepie posiadamy portfolio z setkami doskonałych trunków z renowowanych domów winiarskich Starego i Nowego świata, wielokrotnie nagradzanych na międzynarodowych konkursach jakości alkoholi. To naszym Klientom bardzo się podoba. Nie jesteśmy sztampowi, ani nie kanalizujemy naszego zainteresowania tylko na jeden obszar geograficzny, gdyż gusty klientów są różnorodne.

 

W odniesieniu do Pani Drugiego pytania dotyczącego akcji promocyjnych: jak najbardziej tak. Obecnie zaoferowaliśmy w związku z Black Friday naprawdę fantastyczną ofertę cenową -25% na wina https://dobrewino.pl/80-black-friday , która cieszy się wyjątkowym popytem i zainteresowaniem, które przekroczyło nasze najśmielsze oczekiwania. Cieszę się bardzo, ze mamy tak szerokie grono naszych Klientów i dziękuję im bardzo za to, że są z nami. Propozycje im oferowane to nie tylko lśniące niuanse, czy dźwięczne słowa, ale fakty. Moją powinnością jest zrobić absolutnie wszystko, aby mój Klient był zadowolony robiąc u nas zakupy.

 

KJ: Dziękuję bardzo za rozmowę.

AR: To ja dziękuję bardzo. Miłego dnia życzę.

Rozmawiała: Katarzyna Janiszewska

 

    Leave a Reply