
+ 48 696 088 990 | pon. - pt. 9:00 - 17:00
+ 48 696 088 990 | pon. - pt. 9:00 - 17:00
Wina tworzone przez najlepszych winiarzy
Twórcą marki Antichello jest Giancarlo Begnoni, właściciel oraz enolog historycznej winiarni Santa Sofia, która stała się wręcz ikoną weneckiego winiarstwa. Winiarz znany jest z przywiązania dużej wagi do jakości win, oddania i dalekowzroczności. Z połączenia tych cech powstała marka Antichello, która wpasowuje się w gusta nowoczesnego konsumenta – wina tej etykiety są lżejsze, łatwiejsze w degustacji i odpowiednie do codziennej konsumpcji z domową kuchnią.
Prosecco z Veneto
Wino musujące Prosecco może być produkowane jedynie w regionie Veneto, ponieważ zarówno nazwa wina jak i apelacji jest chroniona. Wino to powstaje za pomocą metody Charmata, która polega na poddaniu wina drugiej fermentacji (tej, podczas której powstają bąbelki) w kadziach ze stali nierdzewnej. Następnie musujący już trunek przelewany jest do butelek pod ciśnieniem. W ten sposób Prosecco zyskuje swój charakterystyczny subtelny aromat i rześki smak.
Musujące, wytrawne, białe, z nutami zielonego jabłka
Wino wyprodukowano w 100% z owoców szczepu Glera. Ma jasno-słomkową barwę z zielonkawymi refleksami. Świeży bukiet łączy w sobie aromaty zielonego jabłka, skórki cytryny i delikatne nuty białych kwiatów. Na podniebieniu wyjątkowo orzeźwiające, o delikatnej cierpkości i przyjemnym posmaku dojrzałego grejpfruta. Doskonale zbalansowane między słodyczą, a świeżą kwasowością.
Jako aperitif lub towarzysz owoców morza
Prosecco doskonale sprawdza się w roli aperitifu, który rozbudza apetyt i oczyszcza kubki smakowe przed kolacją. W roli towarzysza do potraw najlepiej łączyć je z talerzem grillowanych owoców morza: krewetek, ośmiorniczek i kalmarów lub ze smażonymi w tempurze rybami. Posmakuje także z sałatkami na bazie chrupiących sałat.
Urzekający logotyp
Wino zamknięto w smukłej butelce z ciemnego szkła, dedykowanej winom musującym. Butelkę ozdobiono złotym kapturem na szyjce oraz dużym logotypem i nazwą marki w środkowej części. Logotypem jest postać młodego chłopca, do którego inspirację firma zasięgnęła z literatury dziecięcej XIX i XX wieku, w której pojawiały się dowcipne i łobuziarskie postaci, mniej więcej o takim charakterze, jak samo wino.
Opis
Specyficzne kody
Nikt jeszcze nie ocenił tego produktu - bądź pierwszy!