Marka tworzona przez profesjonalistówAntichello to marka stworzona przez właściciela historycznej i ikonicznej winiarni Santa Sofia. Jej młodsza siostra ma dokładnie taki sam charakter, jak każda młodsza siostra wszechstronna, przystępna i łatwa w obyciu. Mniej więcej takie są wina pod etykietą Antichello, które wyróżniają się łatwością degustacji, lekkością i rześkością. Marka zainspirowana została charakterami postaci z dziecięcych opowieści z XIX i XX wieku, takimi jak Piotruś Pan.Owoce z serca apelacjiOwoce wykorzystywane do produkcji wina pochodzą z gminy Valpolicella. Winogrona zbierane są ręcznie i winifikowane w kontrolowanej temperaturze w kadziach ze stali nierdzewnej. Fermentacja trwa około 8-10 dni. Następnie wino leżakuje w stalowych kadziach i spędza dodatkowe 3 miesiące w butelkach zanim zostanie wypuszczone na rynek.Czerwone, wytrawne, o aromacie soczystych wiśniWino jest kupażem szczepów Corvina (70%), Corvinone (10%) oraz Rondinella (20%). Ma rubinową barwę z fioletowymi refleksami. Bukiet zdominowany jest aromatem soczystych wiśni macerowanych w alkoholu. Podniebienie potwierdza wrażenia zapachowe posmakiem wiśni, podkreślonym subtelną i gładką konsystencją.Do makaronów, pizzy i pieczonego drobiuNajlepiej skomponuje się ze spaghetti bolognese lub klasyczną pizzą margharittą z mozzarellą di buffala. Doskonale łączy się także z pieczonym kurczakiem ze złocistą skórką i półtwardymi serami typu Mimolette czy Cheddar.Etykieta z Piotrusiem PanemKlasyczna butelka z ciemnego szkła, przykuwa uwagę szeroką etykietą utrzymaną w jasnych barwach. Białe tło zdobią rysunki w pastelowych barwach inspirowane dziecięcą literaturą XIX i XX wieku. W środkowej części etykiety znajduje się nazwa marki oraz duży logotyp, którym jest rysunkowy chłopiec w kolorze wiśniowym. Inspirację do logotypu również zaczerpnięto z postaci opowieści dla dzieci, takich jak np. Piotruś Pan.