
+ 48 696 088 990 | pon. - pt. 9:00 - 17:00
+ 48 696 088 990 | pon. - pt. 9:00 - 17:00
Bułgarskie wina na międzynarodowym rynku
Domaine Boyar to bułgarska winiarnia, pierwsza postkomunistyczna w kraju, która powstała dwa lata po upadku reżimu komunistycznego w 1989 roku. W krótkim czasie winiarnia rozwinęła się na tyle, że z niewielkiej firmy stała się wiodącym producentem i najbardziej rozpoznawalną marką bułgarskich win na arenie międzynarodowej. Winiarnia jest również jednym z największych eksporterów wina na rynki m.in. krajów skandynawskich, Azji, Kanady czy U.S.A. Po tym sukcesie nie usiadła na laurach, dalej eksplorując szeroki winiarski rynek. Dzięki temu nawiązała partnerstwo z takimi winiarskimi gigantami jak Constellation Brands, Accolade Wines, Barton & Guestier.
Najnowocześniejsza winiarnia
Do firmy należą dwie winiarnie – butikowa Korten oraz jedna z największych winnic Europy, Sinite Skali. Położona jest u podnóża Starej Płaniny, od której pochodzi jej nazwa. Jest to jedna z najnowocześniejszych winiarni Europy Środkowo-Wschodniej, która stała się symbolem nowoczesnego bułgarskiego winiarstwa i trunków wysokiej jakości.
Czerwone, wytrawne, o posmaku malin i cynamonu
Wino jest kupażem dwóch międzynarodowych odmian Syrah (50%) i Cabernet Sauvignon (50%). Wyróżnia się głęboką rubinową barwą. W bukiecie łączą się ze sobą aromaty dojrzałych śliwek, malin i czereśni z wyraźną nutą cynamonu. Na podniebieniu rozlewa się owocową świeżością, doskonałą harmonią między naturalną cierpkością, a słodyczą z posmakiem soczystych malin i subtelnie pikantnego cynamonu. Smak wina utrzymuje się w ustach na długo po zakończonej degustacji.
Dla miłośników pikantnych przypraw
Doskonale łączy się z daniami mięsnymi o pikantnym smaku, np. grillowaną karkówką w marynacie z zielonym pieprzem lub pieczenią wołową w whisky, czosnku i ziołach. Równie dobrze posmakuje z pieczonym udźcem dzika z dodatkiem marmolady borówkowej i deską twardych serów typu Parmezan lub Pecorino.
Unikalność marki
Wino zamknięto w butelce o charakterystycznym dla marki designie. Klasyczny kształt i czarne szkło komponuje się z intensywnie czerwonym kapturem obleczonym na szyjce oraz szeroką etykietą o nowoczesnym designie. Na etykiecie znajduje się duży logotyp marki w czerwonym kolorze, którym jest litera „Q” pochodząca ze słowa „quantum” – czyli nazwy serii. Pod logotypem umieszczono szczegóły dotyczące trunku oraz podpis głównego winiarza.
Opis
Specyficzne kody
Nikt jeszcze nie ocenił tego produktu - bądź pierwszy!